BIBOPP: gezondheidsadvies op maat

18 april 2024

Het belang van een bewuste leefstijl heeft een grote invloed op je gezondheid. Maar wat houdt een gezonde leefstijl in? Hoe kan je hieraan werken? Wij helpen je hier graag bij verder.
De ziekenhuizen van het E17-ziekenhuisnetwerk zetten mee hun schouders onder BIBOPP, een gratis online gezondheidsplatform dat inzet op preventie.

Op basis van een vragenlijst krijg je een persoonlijk actieplan dat je leidt naar gezonde activiteiten (bv. wandelroutes of workshops), maar ook inzicht biedt in het aanbod van hulpverleners zoals tabacologen of beweegcoaches.

Maak jouw gezondheidsplan op maat op www.bibopp.be. Deel je vragenlijst met je huisarts voor meer opvolging. Hulp nodig bij aanmelden? Je kan terecht in de ziekenhuizen van het E17-ziekenhuisnetwerk voor meer informatie.