Focus op de geriatrische patiënt

16 november 2023

Hoe we met het E17-ziekenhuisnetwerk blijven groeien in zorg op maat van alle patiënten? Door onze kennis en ervaring te bundelen. De noden van onze oudere patiënten stonden centraal in ons jaarlijks congres voor de geriatrische diensten.

Enkele actuele thema’s die dit jaar aandacht kregen, waren ‘Patiënteninformatie: wat mag je aan wie vertellen?’ en ‘De geriatrische blik: klinisch, interdisciplinair en dynamisch’.

Het congres vond plaats op 4 locaties binnen ons netwerk: az Glorieux, az groeninge, AZ Maria Middelares en O.L.V. van Lourdes Ziekenhuis Waregem.

Bedankt aan alle sprekers, gastziekenhuizen en aanwezigen voor hun aanstekelijk enthousiasme en gewaardeerde aandacht. Het was boeiend om de kennis rond deze topics voor onze zorgverleners extra aan te scherpen in het belang van onze geriatrische patiënten.